August 18, 2018 world News

ترکی اور چین سمیت 4 ممالک نے دھڑا دھڑ امریکی ڈالر بیچنا شروع کردیا، کون کونسے ممالک شامل ہیں؟ جان کر ٹرمپ بھی سٹپٹا جائیں گے کیونکہ ۔ ۔ ۔

امریکی محکمہ خزانہ کے تازہ ترین اعداد و شمار دیکھ کر اندازہ ہوتا ہے کہ امریکا کیلئے ایک نئی بڑی مصیبت پیدا ہونے جا رہی ہے کیونکہ چار اہم ترین معیشتوں نے امریکی ڈالر بانڈز فروخت کرنا شروع کر دیے ہیں۔ ان ممالک میں روس، چین، ترکی اور جاپان شامل ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق، جون 2018ء میں ختم ہونے والے مالی سال کے دوران جاپان نے 82.9؍ ارب ڈالرز مالیت کے امریکی بانڈز فروخت کر دیے جبکہ صرف جون میں جاپان نے 18.4؍ ارب ڈالرز مالیت کے بانڈز فروخت کیے جو جاپان کی مجموعی امریکی سیکورٹیز کا 7؍ فیصد حصہ تھا۔ اکتوبر 2011ء تک جاپان کے پاس مجموعی طور پر 1.03؍ کھرب ڈالرز کے بانڈز تھے جس میں اب بتدریج کمی کی جا رہی ہے، لیکن اس کے باوجود اب بھی جاپان دنیا میں سب سے زیادہ امریکی ڈیٹ بانڈز رکھنے والا دوسرا بڑا ملک ہے۔ اول نمبر پر چین ہے جس کے پاس 1.178؍ کھرب ڈالرز کے ڈالر بانڈز ہیں اور صرف جون میں چین نے 4.4؍ ارب ڈالرز کے امریکی بانڈز فروخت کر دیے۔ اکتوبر 2011ء سے لے کر اب تک چین کے امریکی بانڈز کے ذخائر میں 138؍ ارب ڈالر کی کمی دیکھی گئی ہے۔ اگرچہ یہ اتنی زیادہ مالیت نہیں لیکن دونوں ملکوں کے درمیان بڑھتی تجارتی جنگ کی وجہ سے اس بات کا خدشہ پیدا ہوگیا ہے کہ چین بھاری مالیت کے ڈالر بانڈز کو فروخت کرنا شروع کر سکتا ہے۔
دوسری جانب روس نے بھی یہی رجحان برقرار رکھتے ہوئے اپنے ڈالر بانڈز کے مجموعی ذخائر میں سے 84؍ فیصد حصہ فروخت کر دیا ہے اور اب اس کے پاس صرف 14.9؍ ارب ڈالرز مالیت کے بانڈز رہ گئے ہیں۔ روس کے مرکزی بینک کا کہنا ہے کہ یہ فیصلہ مالی، معاشی اور جیو پولیٹیکل خدشات کو ذہن میں رکھتے ہوئے کیا گیا۔ ترکی کے ساتھ بڑھتی کشیدگی کے پیش نظر، حکومت نے مئی میں 32.6؍ ارب ڈالرز جبکہ جون میں 28.8؍ ارب ڈالرز کے امریکی بانڈز فروخت کیے، اس طرح ترکی کے پاس موجود امریکی بانڈز کے مجموعی ذخائر میں 42؍ فیصد کمی واقع ہوئی۔ واضح رہے کہ ٹریژری بانڈز ایک مقرر کردہ سود (فکسڈ انٹریسٹ) پر مبنی قرضوں کی سرکاری ضمانت (گورنمنٹ ڈیٹ سیکورٹی) ہوتی ہے اور یہ بانڈز 10؍ سال میں میچور ہوتے ہیں۔ سرکاری بانڈز ایسے ممالک کیلئے اہم تصور کیے جاتے ہیں جو قرضوں (کریڈٹ) پر گزارا کرتے ہیں اور اس لحاظ سے دیکھیں تو بجٹ کو متوازن رکھنے کی خاطر قرضے حاصل کرنے کی امریکی حکومت کی صلاحیت کیلئے ڈالر بانڈز اہم تصور کیے جاتے ہیں۔

Like Our Facebook Page

Latest News