January 20, 2018.ڈیلی بائیٹس

رات گئے عرب باپ گھر آیا تو اپنی بیٹی سے ملنے اس کے کمرے میں جا پہنچا لیکن اندر جاتے ہی ایسی شرمناک ترین چیز دیکھ لی کہ زندگی کا سب سے زوردار جھٹکا لگ گیا، وہاں پر۔۔۔

دبئی سٹی(مانیٹرنگ ڈیسک) روزگار کے لئے متحدہ عرب امارات میں مقیم اردن کے ایک شہری کو اس کی نوجوان بیٹی نے رات گئے ایک ایسے صدمے سے دوچار کر دیا کہ جس کا دکھ بیچارہ ساری عمر بھلا نہیں پائے گا۔ یہ شخص دن بھر کی مصروفیات کے بعد رات دیر سے گھر آیا تو سوچا کہ سب سے پہلے جا کر اپنی بیٹی سے مل لے، لیکن اسے اندازہ ہی نہیں تھا کہ بیٹی کیا گل کھلا چکی تھی۔

گلف نیوز کے مطابق پام جمیرہ کے علاقے میں واقع اپنے فلیٹ پر پہنچتے ہی یہ شخص اپنی بیٹی کے کمرے کی جانب گیا لیکن بار بار کی دستک کے باوجود کوئی جواب موصول نہیں ہو رہا تھا۔ کافی دیر بعد دروازہ کھل تو لڑکی سامنے کھڑی تھی لیکن بہت پریشان اور گھبرائی ہوئی۔ کمرے میں داخل ہوتے ہی باپ کو احساس ہو گیا کہ معاملہ ٹھیک نہیں ہے اور جب ہینگر پر لٹکی مردانہ پتلون دیکھی تو بے اختیار سوالیہ نظریں بیٹی کی جانب اٹھ گئیں۔ لڑکی نے جھوٹ بول کر بات ٹالنے کی کوشش کی لیکن اس کے بیڈ کے نیچے سے نظر آتی ننگی ٹانگوں نے ساری حقیقت کھول دی۔ یہ اس کا آشنا تھا جو دروازے پر دستک ہوتے ہی ہڑبڑا کر بیڈ کے نیچے جا چھپا تھا۔ پکڑے جانے پر اس نے فرار ہونے کی کوشش کی لیکن لڑکی کے باپ نے اسے دبوچ لیا اور پولیس کو اطلاع کر دی۔باپ کی شکایت پر پولیس اس کی بیٹی اور اس کے آشنا کو تھانے لے گئی۔ لڑکی نے پولیس کو بتایا کہ اماراتی لڑکے کے ساتھ اس کی ملاقات ایک کیفے میں ہوئی تھی اور ایک سال سے ان کا تعلق استوار تھا۔ اس عرصے کے دوران وہ متعدد بار جسمانی تعلق استوار کر چکے تھے۔ لڑکی کا کہنا تھا کہ باپ کی غیر موجودگی میں وہ اکثر اپنے آشنا کو گھر بلا لیتی تھی۔ اس دن بھی ایسا ہی ہوا لیکن اکٹھے وقت گزارنے کے بعد دونوں کو نیند آ گئی، جو ان کے پکڑے جانے کا سبب بنی۔

Like Our Facebook Page

Latest News